tisdag 10 mars 2015

Lite kvällskaffe

Tv-kvällen börjar i samma stund som jag kommer hem. Jag kastas in i avgörande matchen mellan Färjestad och Brynäs. 12 timmars dag är över och jag sitter och tittar på dagens foton. Jag försöker fota got varje dag från min vardag som jag sedan lägger ut på instagram. Den enda bild jag har är från dagens möte. 

Jag försöker ju som bekant se om man inreder i olika lokaler. Jag kan bara konstatera att det inte finns hon standard för möteslokaler. I går befann jag mig i en källare, i dag i en ombyggd lägenhet med balkong mot stadens huvudgata. Biosalong och lyxigt konferensrum har förekommit. I morgon blir det möte på ett helt nytt ställe. Jag ser fram emot det. 

Jag är helt torsk på podden " Adam och kompani." Jag kan inte sluta att lyssna på dem. Jag lyssnar och skrattar högt. Den är helt underbar. Dock var ju jag hängivet fan av " äntligen morgon med Adam och Gry."

Nu sitter man här och kollar hockey, dricker kaffe och inser att tv-kvällen bara gar börjat. Sömnen kommer inte att bli vad den borde pga kaffet, men det får jag leva med. Kvällskaffet får bli guldkanten i dag.


Inga kommentarer: