fredag 17 april 2015

Foto

Under sommaren 2014 hade jag förmånen att få hjälp med foton. SEC var en lysande fotograf som jag snubbla över redan 2013. Jag hade letat efter en fotograf under flera års tid. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med vad SEC åstadkommit. Det blev en del planerande. Det tog lite tid att lära känna varandra, förstå varandra och mötas, få fram något som båda var nöjda med. Vi sökte platser som kändes rätt och vid några tillfällen under sommaren 2014 gav vi oss ut och fotade. SEC lade sen ner massor med tid på att redigera bilderna. SEC hade väldigt spännande tankar kring ljus. Det är något som SEC är väldigt duktig på. Naturligtvis hamnade bara ett fåtal bilder i denna blogg men jag hoppas att en del av det material som hittills aldrig nått ut ska komma till användning på ett eller annat sött med tanke på den tid och kraft som SEC lagt ner på fotona som använts till denna blogg.



Inga kommentarer: