söndag 13 september 2015

Helgen närmar sig sitt slut


Helgen närmar sig sitt slut. En helg då jag både påtat inomhus och utomhus. Det kändes dock lite konstigt att klippa gräs med tjock tröja. Det har varit rått och fuktigt, det har snarare känts som höst än sensommar. Jag är övertygad o att jag kommer får dra på värmen i huset denna vecka.

En ny vecka är på ingång. Det blir jobb, möten och tid för mys med katterna. det ”rullade in” oplanerade småsaker i slutet a förra arbetsveckan som jag får ta tag i, det vanliga, ringa och maila lite och så vidare. Jag har hunnit börja med David Lagercrantz bidrag till ”millenium.” Jag måste lov att säga att än så länge är jag positivt överraskad. Okej då, jag är fast i boken. Söndagen har som vanligt inneburit att jag hållit på i köket och fixat med matlådor. Det är lite av en tradition. 


Inga kommentarer: