onsdag 2 september 2015

Minnen från igår


Det spelar ingen roll hur intressant en föreläsning är, en heldag tar på krafterna, vilket jag fick erfara i går. Dessutom kan man ju hoppa upp och sätta sig på att just då ringer hen, hen som man jagat hela sommaren. Då man väl får en paus och ska ringa upp hen visar det sig att hen   ”gått för dagen.” Det resulterar i att jag i dag kommer spendera stora delar av förmiddagen i telefon jagandes hen och andra med för den delen. Snopet. Jag har fått göra två separata beställningar från samma företag under ett och samma dygn. Först fick jag beställa en ny laddare. Sen kom äntligen paketet med min appltv och då visade det sig att jag var tvungen att beställa en hdmi-sladd med. Snart har det där medlemskapet på CDOn lönat sig, snart går jag med plus.  ”Tro hopp och kärlek” samt ””Domstolen- friad eller fälld” var två höjdpunkter. Det var riktigt underhållande. Dessutom kändes det som ”guldkant på riktigt” att få ta en tv-kväll och mysa med katterna.


Inga kommentarer: