fredag 4 september 2015

Kebabkväll

Kärleksörten håller på att gå i blom. Ett glädjeämne är att träffa familjemedlemmar under helgen. Det får man se som en bonus.

Vart tog den här veckan vägen egentligen? Fredagskväll och jag sitter ner och tar en kopp kaffe.  Äntligen är apple-tv installerad. Den visade sig vara en positiv överraskning. Jag ser verkligen fram emot en kväll framför tv-n.

Trots att folk avrått mig kunde jag inte motstå frestelsen att skaffa lås till mobilen som öppnas med hjälp av fingeravtryck. det är ju en pojkdröm, som hämtat ur en bondfilm. Hur skulle jag kunna avstå det?

En del äter tacos, jag tar och lyxar till det med en kebabsallad. Jag överväger att krypa ner i sängen framför tv-n och stanna där resten av kvällen och långt in på förmiddagen i morgon.sängen är väl bland det bästa som finns? Ett steg i taget, jag börjar med kattmys och doobidoo.


Inga kommentarer: