fredag 20 februari 2015

En fredagskväll i sängen








Jag sitter i sängen och ser på tv. Jag suger i mig av boktipsen från " go'kväll." Just detta program är " fredag" för mig. Men jag tror aldrig att jag sett det från sängen. Jag föJag sitter i sängen och ser på tv. Jag suger i mig av boktipsen från " go'kväll." Just detta program är " fredag" för mig. Men jag tror aldrig att jag sett det från sängen. Jag försöker minnas de senaste veckorna. 

Februari kommer jag helt enkelt få minnas via mitt instagramkonto någon gång i sommar. Det känns okej. Ändå var det länge sedan som jag kände mig så här levande. Och det var länge sexan jag upplevde en sådan lyxig känsla som jag upplever just denna kväll då jag sitter i sängen och kollar på tv-n en fredagskväll. 

Detta måste vara det roligaste januari och februari på flera år, men det blir en härlig kontrast att sitta i sängen en fredagskväll redan innan klockan 19.00 och bara mysa. Det blir ingen festmåltid, ingen stress, ingen klocka, inget annat än tv och totalt lugn och möjligen ett överkonsumerande av kaffe. Så börjar denna helg. 

P.s jag vägrar " let's dance." Det är inte min grej.rsöker minnas de senaste veckorna. 


Inga kommentarer: