måndag 3 augusti 2015

Så börjar det om

Jag försöker komma in i rutinerna, tillbaka till vardagen. Jag medger att det går så där. Jag sorterar och jag undrar var ifrån alla böckerna kommer som jag hitta i plastpåsar. Jag frågar mig var jag ska göra av dem. 

Detta är sommaren som jag inte hann med något alls. De där böckerna blev liggande, tv-serierna hann jag inte med. Det känns som jag övergav mitt liv och nu går jag runt och försöker hitta tillbaka. Jag försöker lyssna i kapp de roddarna som jag prenumererar på. 

Nej det är bara att börja kolla inkorgar, tacka gudarna för alla askar och plastbackar med lock, de förvaringslösningarna har jag helt snöat in på. ändå, vad det handlar om är tt gå igenom alt, förbereda och få e överblick, bilda sig en uppfattning om läget.


Inga kommentarer: