onsdag 12 augusti 2015

Stjärnhimmel


Jag inser att väldigt mycket av det som jag hade tänkt hinna med denna sommar får skjutas upp ett år. Samtidigt påminns jag om att det finns saker som man bör ta tag i och det snarast. Daglig motion är ett sådant exempel. Ändå kommer jag inte i väg på den där dagliga cykelturen. Innehållet i mitt kylskåp bör nog förändras. Jag är tämligen säker på att jag bör gå igenom vad jag stoppar i mig. Dessutom är det hög tid för mig att börja plocka fram de där gamla recepten över maträtter som jag borde äta oftare.

Det påstås at det ska vara en magisk stjärnhimmel så här års. Just i dag och de närmaste dagarna ska det tydligen vara en extra fin stjärnhimmel. Man får väl lyfta blicken då man är ute och tar sig ett bloss i kväll. Själv hoppas jag på att vädret ska hålla i sig, vem vet man kanske tar en tur i helgen med kameran. Det vore trevligt. Drömma får man ju alltid.  

te

Inga kommentarer: